19 Haziran 2010 Cumartesi

Miğferin Altı

bir miğferin altında
kelleni bulmaktan korkuyorum
bir miğferin yetim koynunda
olmasın mezarın
istemiyorum

miğferin altı kol-bacak tarlası
miğferin altı kimsesiz mezarlığı
miğferin altı
miğferin altında kimse yok
kimse kalmadı

göğsüne gül dalları
bacaklarına ibrikler
ellerine otoriter mermerler
saplamak istemiyorum

cenazene devleti karıştıramam
seni onlara vermem
bir anarşistin
kadınına aittir çürümüş eti

bırak olmasın tepende ne bir kavağın
ne de bir bayrağın gölgesi
hiçbir üniforma beklemesin cesedini
ve de saygı duruşuna kaldırmasın
hiçbir 30 Ağustosta seni

ben seni yeniden doğuracağım
ben seni bir cumartesi doğuracağım

ben seni Ege Denizi'ne yakacağım
bir elin Atina'da
bir bacağın Barcelona'da pırıl pırıl

ben seni bir ormana gömeceğim
üstüne bütün kayınlarımı örteceğim
ben seni yeniden doğuracağım

ben seni Plaza de Mayo'da bulacağım
ben seni onlara vermem
Olimpia Garajı'nda kendim boğacağım



E.A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder