19 Haziran 2010 Cumartesi

La Llorona


Frida... Sana...

Bırak beni hancı
Bırak da yoluma gideyim
Gidilecek uz, katran bir yolum var
Ama önce bir bardak daha şarap koy
Yok yok
İyisi mi testiyi bırak
Bırak testiyi, sonra gideceğim
Sedir kokulu sofaların üzerinde
Sütliman uykular uyuyacağım hancı
Ve unutacağım pişmanlığı
Unutacağım buğday tenli kederi
Şişelerce intikam aldığımı
Öyle bakma hancı
Bundan sonra bu enkazı kimse kaldıramaz artık

Ne diyordum
Evet gideceğim
Sonra
Sonra dünya yansa umrum değil be hancı
Kim ağlamış arkamdan
Kim büzmüş yılgın çenesini
Kim kızmış bana, dövmüş toprağımı demirden avuçlarıyla
Adımı haykırmış bulutlara

Söyle onlara, bana beyaz çiçek getirmesinler
Ben beyazı sevmem
Benim hiç beyazım olmadı hancı

Ne diyordum
Evet unutacağım
Bir zamanlar körkütük sevdiğimi de
Aldatıldığımı, aldattığımı da
Erkeklerimi de, kadınlarımı da,
Kan ter içinde seviştiğimi de unutacağım
Şişelerce intikam aldığımı da
Gecelerce geberdiğimi de unutacağım

Bir testi daha getir hancı

Kim demiş geceler karadır diye
Geceler kırmızıdır
Geceler kanar
Geceler yaradır
Gebedir acılarımızın sinsi ve soysuz
Yırtık ve çatlak çığlıklarına
Geceler kırmızıdır hancı
Kara olan biziz
Öyle bakma hancı
Ve sil o güzel, acemi yaşlarını
Ben herkes için ağladım yeterince

E.A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder